Tuning Seata


Cytat:Czy istnieje w naszym kraju firma specjalizująca się
w tuningu samochodów marki SEAT.



W Auto Dzis i Jurto 2/99 opisywali, ze polski dealer Seata - Iberia Motor
Company sprzedaje Ibize (teraz takze Arose) po tuningu zewnetrznym. Dowiedz
sie gdzie jest ten dealer. Ceny spoilerow do Ibizu u nich:
spoiler przedni - 540zl
spiler dachowy - 409zl
srebrne tarcze zegarow - 252zl
galka dzwigni zmiany biegow - 175zl
aluminiowe pedaly - 243zl
sprezyny obnizajace zawieszenie - 900zl

----------------------------------------------------------------------
                      KRZYSZTOF GOLAT

WWW home page: http://friko2.onet.pl/gd/golat
WWW Scirocco:    http://scirocco.supermedia.pl
----------------------------------------------------------------------

 

Galka zmiany biegow

Cytat:E, to jeszcze nic. Proszę sobie obejrzeć to cudo:
http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=40179&duze=1
Przecudnej urody zestawik... W sam raz do karawanu...



brrrr... Strach się bać!
Ale pasuje chyba do reklam Seata Ibizy z hrabią :-)))

pzdr,

ANT
VW Polo Coupe 1.3 Houston

Opel ASTRA G CHIPTUNING: plusy i minusy

Cytat:Swoja droga to nie slyszalem o wudajnieszych wtryskach do oplowskich silnikow czy to 2.0 czy 2.2 i nawet nie znam srednic tych wtryskow. Co innego vag tam to sie mozna pobawic w wymiany doslownie wszytskiego: wydajniesze pompy wtryski, turbiny od innych silnikow czy hybrydy. Jesli mialbym robic swapa to wlasnie na jakis silniczek od VW- moze byc nawet na pompie rotacyjnej bo smialo mozna wycisnac od 150 do 180 Km przy niewielkich modach a po nieco wiekszych juz przekraczamy nawet 200 czy w ekstremalnych przypadkach 300Km z silnika 1.9 TDI!!!!



Tutaj jest tuning 1.7 dti, sporo można z niego wycisnąć (obecnie 113km), są nawet filmiki:
http://www.corsaclub.pl/forum/topics31/9296.htm

A co do vag to ja jechałem kupić za granice seta ibizę 1.9tdi (2000-01) czyli na pompie rotacyjnej (bo seat i skoda wiadomo z opóźnieniem do vw wprowadzili pompowtryski) a wróciłem z corsą ,ale przynajmniej mi tak na samochodzie nie zalezy i moge ją poświecić do modyfikacji silnika, narazie rozglądam się za jakimś chiptuningiem, mam już wolną kasę ale jeszcze mi żal lecz powoli to mija

Tuning napewno jest łatwiejszy bo jest to popularny silnik, ja nawet nie moge power boxa do 1.7 wstawić bo gryzie się ze sterownikiem.

Nowy Seat Ibiza

Miejski samochód z Hiszpanii może się podobać. Efektownie stylizowany przód, wznosząca się linia nadwozia oraz ciekawie zaprojektowany bagażnik przyciągną wiele spojrzeń. Kto chciałby zebrać wszystkie spojrzenia powinien wybrać się do firmy JE Design.

Tuner opracował pakiet kompleksowych modyfikacji, który obejmuje poprawki stylistyczne oraz mechaniczne.


Szczególnie atrakcyjnie prezentują się zderzaki, grill oraz progi upodobniające Ibizę do koncepcyjnego Seata Bocanegra, który był ozdobą stoiska Seata w Genewie. Kto chciałby pójść krok dalej powinien zamówić unoszone ku górze drzwi.

Ponadto JE Design proponuje zamianę sprężyn i amortyzatorów na produkty firmowane przez firmę KW. Zestaw obniżający prześwit o 65 milimetrów sprawi, iż koła w rozmiarze 215/35 R 18 szczelnie wypełnią błotniki.

Serwis Worldcarfans donosi, że JE Design przewidział także kurację wzmacniającą dla silnika 1.9 TDI. Dzięki niej moc sprawdzonej jednostki wzrośnie z 90 do 130 KM, co zaowocuje czasem rozpędzania się do „setki” na poziomie 10 sekund oraz pozwoli uzyskać niemal 200 km/h.


[źródło: Onet.pl oraz Tuning.pl]

 

Sprzedam Seata Ibize 1.9 TDI "95

Do sprzedania jest Ibiza w nadwoziu hatchback, 5-cio drzwiowa, silnik chodzi bez zarzutów, aluminiowe felgi, elektryczne szyby. Wersja GT (niskie zawieszenie) . Bialy kolor - kolor tuningu Zarejestrowana i ubezpieczona w Polsce.
Przebieg: 215 000km
Cena do negocjacji.

Kontakt w tym temacie lub na gg: 5222983

silnik 1,4 zwiekszanie mocy

a i dodajac jeszcze zlota mysl, na tym przykladzie najlepiej widac jakie mozliwosci drzemia w seryjnych ukladach.... bo poza dolotem nie ma tu mowy o rozwiazaniach tuningowych!!! (wydech jest liczony ale poskladany z serii - nie ma zadnych tlumikow sportowych ani strumienic - tylko elementy seryjne lub montowane w innych modelach), to teraz juz chyba rozumiecie czemu nie uznaje swapowania?? bo jak sie z palcem w nosie dyma golfem 1,6 golfa vr6 lub seata ibize cupra (nowa) to jest sie z czego cieszyc

SAS260 niech moc bedzie z toba

SEAT - Historia znana i nieznana

zobaczcie tutaj:
http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DG

Czy to nie wygląda znajomo??
To nie jest efekt komputerowych modyfikacji ani tuningu.
To chińska firma w 1999 roku wykupiła licencję na produkcję Seata Ibizy ale już pod swoją nazwą. Ten samochód nazywa się: Nanjing Yuejin Soyat!!!
Jednak legenda świetnej ibizy cięgle żyje!!!
Brawa za to tym co produkują ten samochód...

Ankieta co wstawic do Arosy

Cytat:Czasy przytoczone przez Maria sa bzdura! 14tki wysokie, to krece teraz ja majac 162KM! A 220KM Ibizy i Golfy kreca wysokie 13tki i plaskie 14tki.
Mario, w klasie diesel street sa takie, a nie inne czasy, bo kazdy ja wlasciwie olał! Tak, jak napisal Frytol - jak tam cos bylo, to seria plus program i tyle. W tym roku powinno byc


Ja bzdur nie piszę tylko stwierdzam fakty
Zreszta zobaczcie sami

Diesel Street

http://www.sss.org.pl/results.php?view=160906
http://www.sss.org.pl/results.php?view=020906

A teraz klasa Diesel dla porównania

1 201 Staszewski Marek Volkswagen Lupo 12.671 12.537 12.241 12.162
2 1684 Konicki Krzysztof Audi 200 13.134 12.458 13.003 12.348
3 247 Wilczek Bartosz Skoda Pickup Diagtronik 18.775 12.872 13.278 12.879
4 20 Rusiecki Rafał Seat Ibiza 14.474 14.204 14.507 14.162
5 1720 Kałużny Piotr Seat Leon 14.689 14.251 14.854 14.146
6 1628 Garbacz Łukasz Volkswagen Golf 4 15.322 14.821 14.74 14.29
7 765 Krupiński Michał Seat Ibiza 15.126 15.034 FS FS 14.998
8 1649 Molus Tomasz Seat Ibiza CompSport 15.605 13.79 15.442 13.68

1 1684 Konicki Krzysztof Audi 200 12.252 11.902 12.343 11.538
2 201 Staszewski Marek Volkswagen Lupo 12.538 12.372 12.41 12.328
3 247 Wilczek Bartosz Skoda Pickup Diagtronik 13.222 12.947 13.379 13.049
4 770 Damek Szymon VW Lupo CompSport 14.31 14.004 14.185 13.906
5 1649 Molus Tomasz Seat Ibiza CompSport 14.504 14.046 14.433 13.903
6 20 Rusiecki Rafał Seat Ibiza 14.701 14.459 15.583 15.171

1 770 Damek Szymon VW Golf CompSport 12.91 12.598 12.128 11.747
2 247 Wilczek Bartosz Skoda Pickup Diagtronik 12.938 12.495 12.315 12.089
3 201 Staszewski Marek Volkswagen Lupo 13.127 12.594 13.997 12.313
4 20 Rusiecki Rafał Seat Ibiza 14.293 14.093 14.315 14.035
5 642 Ścieszka Patryk Audi A3 15.33 15.092 15.346 14.974

Tylko 4 auta robia czasy poniżej 14-sekund czyli co tylko 4 auta w Polsce mają coś więcej zrobione niż program i wydech
Można dodać że czołówkę tworzą auta właścicieli firm tuningowych, którzy wykożystali praktycznie 100% swojch możliwości żeby uzyskać takie czasy.
To i tak świetne czasy bo wszystkie auta, które schodzą poniżej 15-sekund to szybkie auta.

Auto Moto Show 2008 Katowice!

Dokładnie tak! W dniach 23-25 maja na terenie Spodka w Katowicach miejsce będzie miał salon samochodowy na miarę europejskich imprez. Nie jest to już jednak pierwsza taka impreza odbywająca się w Katowicach, jednak w tym roku zainteresowanie producentów jak i samych (przyszłych) zwiedzających jest naprawdę duże. Już teraz możecie przeczytać o atrakcjach jakie będą na Was czekać w Spodku - będzie wiele premier, będzie tuning, słowem: wszystko to, czego prawdziwi fani motoryzacji mogli się spodziewać.
Premiery:

- Po raz pierwszy w Polsce zobaczymy Hondę Accord Tourer, która miała swoją premierę w Genewie. Oczywiście zobaczymy także wchodzącą w maju na rynek Hondę Accord sedan. Po sukcesie obecnego modelu, trudno się spodziewać, że inaczej będzie z nowym, Planowana jest konferencja prasowa z dyr. Andrzejem Wrzoskiem.

- Renault zaprezentuje premierowego Koleosa. Samochód z rodziny crossoverów, który w Azji jest znany jako Samsung QMX. Skrót QMX oznacza Quest Motoring Xperience, czyli poszukiwanie wrażeń motoryzacyjnych. Ten ciekawy samochód wyposażono w napęd na cztery koła, asystenta ruszania pod górkę i asystenta zjeżdżania ze zbocza. Planowana jest konferencja prasowa z Prezesem Renault Polska Arnaud Barralem.

- Skoda Auto Polska zaprezentuje premierowy model Superb, którego światowa premiera odbyła się w Genewie. Samochód będzie miał bogatą gamę silników:
1,4 TSI i 1,8 TSI, które jako pierwszy otrzymał Passat, 2,0 TFSI znanego z Octavii RS. Dojedzie również sześciocylindrowy 3,6 FSI, który montuje się do Touarega i Passata R36. W Superbie będzie on napędzał wszystkie cztery koła korzystając z pośrednictwa systemu Haldex. Planowana jest konferencja z nowym szefem Skody w Polsce Łukaszem Zadwornym.

- Seat, obok pełnej gamy samochodów zaprezentuje nową Ibizę w wersji pięciodrzwiowej. Niestety, mimo starań Iberii, nie uda się pokazać genewskiej premiery, prototypu Bocanegra.

- Suzuki pragnie pokazać Splasha, czyli bliźniaka Opla Agilii.

- Bogatą ekspozycję przygotowuje Kia. Pragną zaprezentować tegoroczne genewskie nowości, czyli Kie SOUL Searcher a także Soul Diva. Odbędzie się konferencja prasowa z dyr. Wojciechem Szyszko

- Ford planuje zaprezentować nowy model Kuga. Planowana jest konferencja z prezesem Adamem Kołodziejczykiem.

- Swą obecność na targach potwierdził Citroen prezentując między innymi nowe C5.

- BMW pragnie pokazać przedpremierowo model X6

- Całą rodzinę swych samochodów zaprezentuje Dodge. (także odbędzie się konferencję prasowąz dyr. Chrysler Polska Maciejem Ratyńskim).

Zobaczymy także samochody z wielkiej rodziny Volkswagena, Audi, Porsche.
W Katowicach nie zabraknie także Mitsubishi, Volvo, Peugeota, Nissana , Hyundaia i Ssang Yonga.
Być może pokażą się także chińskie samochody. Cały czas toczą się rozmowy z importerami i wiele wskazuje na to, że nowości będzie znacznie więcej.

25-maja organizatorzy zapraszają na Najlepszy Tuning Śląska.
W ostatni dzień targów Auto Moto Show serdecznie zapraszamy na zlot tuningowy VW organizowany przez Centrum Tuningu Samochodowego. Atrakcją dnia będzie wybór spośród wielu aut marki najlepszego VW Śląska. Poza tym przewidziane jest wiele konkurencji dedykowanych specjalnie dla miłośników tuningu VW i nie tylko.

Źródło: Auto Moto Show Katowice via mototarget.pl

Ibizy, które obejrzeliśmy - sprawozdania.

Seat Ibiza 1.9TDI,CLIMA,ALU, EXTRA STAN
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9378141

Polska , Czerwińśk nad Wisłą (woj. mazowieckie),
tel.: +48 509 599949 , +48 792 011718

Takiego paździocha to dawno nie widziałem...

Od początku. Auto świeżo ściągnięte z FR, miało być zadbane i bezwypadkowe. Auto sprzedaje handlarz więc standardowa śpiewka "panie ja tam nie wiem, może miał kiedyś jakąś stłuczke, ale wszystko jest tip top, poduszki są". Nie szukam 8-9 letniego ideału, to że auto jest po stłuczce czy małej przygodzie mi nie przeszkadza, normalna sprawa. W sumie już patrząc na zdjęcia widać, że przygoda z przodu jakaś była - Ibi sporty wychodziły z reflektorami H1+H7, a nie H4, które posiadają słabsze wersje. Ale co tam, toć lampy można sobie później wymienić, nie?

Autko "zbadałem" (to za mocne słowo) magentycznym testerem. Na początek tył... Cóż, stłuczka podstawą tuningu. Lexus looki (ogółem wieś) zamiast zwykłych lamp są tam nie bez powodu. Klapa, która wcześniej była niebieska (w środku niedomalowana) odstaje i jest w ogóle niespasowana. Zderzak to samo. Najlepsze czeka po otwarciu klapy! Brak półki (pewnie pękła przy wypadku...), dookoła same połamane (dosłownie!) plastiki, plus świeżo szpachlowana wnęka na koło zapasowe, nowe koło zapasowe i... brak jakichkolwiek narzędzi (ach ci francuzki, nie zmieniają kół?). Na zewnątrz pod lampą trochę szpachli.

Dach i słupki jako tako, drzwi raczej też. Za to tylne prawe nadkole, cóż. Znów szpachla, dodatkowo ułamany prawy próg. Autko dostało w tył i prawe koło poszło do przodu. Nieładnie.

Czas na przód. Ewidentnie był tu kiedyś dzwon. Przednia szyba bodajże rok 2002 (autko 2000) więc już jakiś czas temu. Na dodatek PĘKNIĘTA (w ogłoszeniu ani słowa). Nie lekko pęknięta! Dosłownie jakby cegłą rzucił, dowód zabrany z miejsca. Kierunkowskazy niczym nie przymocowane, połamane mocowania. Błotniki i maska ok, pewnie były wstawione nowe. Zderzak z boku do malowania, ostro przerysowany. Pod maską cały nowy front, dodatkowo już połamany. Plus wpomiane lampy H4 od bazowego modelu. "Patyk" do podnoszenia maski leży sobie byle jak, bo nie ma już do niego zaczepu. Z prawego kielicha amortyzatora u samej góry zaczyna lekko schodzić farba, może przypadkowo, może nie. Dodatkowo obydwa nadkola w środku pomalowane byle jak czarnym podkładem. Być może auto ma cały nowy przód, może ćwiartkę, nie wyrokuje, nie sprawdzałem i tak go już nie chciałem kupić.

Silnik... Odpalił cięzko z wielkim bólem po dłuższym czasie kręcenia. Na zewnątrz 20 stopni. Handlarz twierdził, że to z powodu braku paliwa. Jasne 1/3 baku to 1,5 litra paliwa, ale te Ibi mają małe baki.

A wnętrze? Cóz, urwana u dołu cała rączka od strony kierowcy (nie klamka - rączka!), skończyła tę agonię. Więcej nie miałem ochoty oglądać. Czas wracać do domu.

Ogółem - auto po solidnym dzwonie w tył zrobione byle jak, po raczej mocnym dzwonie w przód zrobione byle jak, zaniedbane i kompletnie nie przygotowane do sprzedaży (chodź tę rączkę wypadało przykleić...). O przebiegu rzędu 150 tys km nawet nie wspominam, po prostu nie patrzę na takie rzeczy. Cena wcale nie okazjonalna, 14 tys więc w normie za ten rocznik.